This is frokost:-)

I dag startet vi dagen hos This is PR og de hadde disket opp med deilig frukt, mangosmoothies, croissanter, kaffe og yoghurt med musli! Nam! Perfekt start på dagen. Jeg følte meg som et lite barn i en godtebutikk og kan melde at det kommer så utrolig mye fint til høsten!

Heldige meg fikk dette nydelige sjalet fra Becksöndergaard! Passer perfekt til min hippie hippie shake look i dag :)

 

WESC har laget sin første smykkekolleksjon som er kjempefin! Gleder meg til den er i butikk!

 

Anette og Katrine som begge jobber i This is PR ser alltid smashing ut! Takk for deilig frokost jenter!

 

 

 

Nina Jarebrink har laget en helt fantastisk kolleksjon for høsten! Her er mine fire favoritter og jeg har et spesielt godt øye til støvlettene;-)  

 

 

Kul frynsejakke fra Veloria Vintage! <3

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

