Londonseminar! En sniktitt i kulissene.

Det Nye redaksjonen har vært på seminar i London. Og det var en fantastisk deilig og inspirerende tur! Dagene gikk med til planlegging, idemuldring, shopping, spa, drinks og gode middager, med alle de nydelige jentene som jobber i magasinet! thanks girls! :-)

Vi startet seminaret med English breakfast.

..deretter var det gjennomgang av de siste numrene.   

…småprater litt om hva vi er gode på, og pønsker ut hva vi kan gjøre bedre!

Klare for kvelden. Nydelige Mari Ruus som er redaksjonssjef for digital!

 …Mama’s got a brand new BALENCIAGA bag! Jeg kunne ikke vært mer misunnelig! Den er gorgeus Mari! Elsk! ;-)

 Moi i nytt, grønt, Jil Sander inspirert skjørt fra Mango! Her er vi på vei til Great Eastern Dining Room i Shoreditch. De serverte fantastisk mat og har også veldig gode drinks!

 Girls’ night out;-)

Skjønnhetsansvarlig Julie, journalist Karine og reporter Silje! Pene jentene! 

Redigerer Charlotte og redigerer Line! Så fine i klassiske sort-hvite antrekk! Og Charlotte, jeg dør for de øredobbene!

meg og redaksjonssjef Madeleine! Jeg har på meg chokeren fra Lindex for første gang! Og Madeleine har på seg et nykjøpt skjørt fra Topshop som er såå fint, desverre syns ikke det så godt her! Men takk for en fab kveld søta:-)

Her er vi på Light Bar i St. Martins Lane og varmer opp til middag på Asia de Cuba som ligger vegg i vegg. Mitt absolutt favoritt spisested i London! 

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

