Isabel Marant+Rubi Sørvik= sant (Rubi Marant!!!! I like:-) )

Jeg er overbevist om at mitt kjærlighetsforhold til Isabel Marant er et evigvarende eventyr! Med en lykkelig slutt! Hvis alt går som det skal videre i livet så gifter jeg meg, feirer 30- 40- 50- 60- og 70-årsdag, feirer en hel masse jubileer, følger fremtidige barn til barnehagen, lufter hunden, kjøper meg twix og ballerinakjeks på butikken… alt  iført en Marantkjole, eller i Marant sko…eller i en dritfin Marant tweedjakke! Alt ettersom..

Og så begraves jeg i en kjempestor Marant pels… For hvis man er død så er det vel greit å gå i pels… Litt sånn fra jord er du kommet etc!? Eller? Eller kanskje ikke… Men en Marant kjole blir det i alle fall! Kanskje hvis Marant pelsen døde naturlig! Det Nye er imot pels forresten! Det er vi stolte av:-)

Her er høst/vinter kampanjen med Freja! Hun er såå fin! Elsk Elsk!

Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Tidenes tittel, Rubi! (I like <3)

    Svar

Legg igjen en kommentar

