Nå skjer det!

Husker dere de fantastisk fine Wang-sandalene jeg siklet sånn på i forrige uke? De sikler jeg på fremdeles og NÅ BLIR DE MINE:-D

Det er nesten sykt hvor stor forskjell det er i pris på de forskjellige nettbutikkene! På Net-a-porter.com (der jeg fant skoene først) koster sandalene 4600kr, og så sjekket jeg Wang sin egen nettside, der koster de 2600 kr! Men de sender bare til USA. Men så sier Mari Ruus at de har skoene på Shopbop.com også, og der koster de 2779 kr! Og da tenkte jeg JIPPI!! hoho! Da slapp jeg å tenke mer på det!

Jeg har nemlig en gyllen grense på 3000kr, alt under trenger jeg ikke å tenke så mye over så lenge lommeboka tillater det! Alt over bør jeg tenke på i minst en uke før jeg bestemmer meg! Og det betyr at nå fikk jeg én ting mindre å tenke på, og ble med ett litt lettere til sinns!

Og jeg valgte de i denne nydelige metalliske rosa-fargen.



Det ble 3379 kr med frakt og alt det andre de legger til! Litt mye syns jeg, særlig siden jeg bikker min gylne grense (men frakt teller ikke på det budsjettet…kanskje jeg heller tar frakt på «taxi» budsjettet!)

Og så kommer de på døra etter bare et par dager med i fint pakket boks med sløyfe på! Og jeg glemmer hele fraktsummen!

Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Therese

     /  september 7, 2011

    Grattis! Så kult at du kjøpte dem! Og enda kulere i den rosafargen :) Klem Therese

    Svar

Legg igjen en kommentar

