Ok, så har jeg et litt anstrengt forhold til prikker

Jeg er ikke en prikke-person! Sånn nå har jeg sagt det!

Likevel smiler jeg pent hver gang noen viser meg et prikkete plagg og spør om det er fint! Men dere må jo gjerne gå i prikker alle sammen! Og så kan jeg si It’s not you , it’s me! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det har blitt sånn. Kanskje er det fordi jeg har litt rosa hud og polkadot-grisen føles som en litt for nær slektning.

For JEG, nei…Jeg skal ALDRI ha på meg prikker! Jeg kjøpte 5 prikkeplagg i forrige prikke-bølge som var for ca 7 år siden! Og de plaggene har jeg aldri brukt! Derfor har jeg en stemme i hodet mitt som sier, denne trenden er ikke for deg! Det er sikkert mamma, for hun var med på forrige prikkerunde.

Men så skjer det. Prikk etter prikk kommer slentrende nedover catwalken. Så mange prikker at det dekker mange, lange, fine modellkropper. Og de ser helt fantastiske ut! Det var selvfølgelig Stella McCartney som løste prikke-gåten!


Å nei, tenkte jeg…nå kommer jeg til å kaste mitt eneste prinsipp, ikke-gå-med-prikker, ut av vinduet. Foreløpig stritter jeg imot…men så får vi nå se da…når julebordssesongen nærmer seg… uff..det skal bli vanskelig.

Forrige innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. stinambohlin

     /  september 6, 2011

    har lagt godt merke til at polkadotter er tilbake! synes pumps i polkadotter er søte,eller skjerf i den stilen,men ellers ALDRI! uuuff…

    Svar
  2. Prikker er supersøtt! :D Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å se det på meg selv…

    Svar
    • Det Nye Rubi

       /  september 6, 2011

      Jeg vet! Det er så rart! Jeg skjønner ikke hva det er med prikker altså! Tror det minner meg litt formye om rockabilly stil også…og det er ikke helt min greie!

      Svar

Legg igjen en kommentar

