Mama’s got brand new shoes!

LYKKE!!
I dag har jeg vært rundt og plukket styling til fotoshooten i morgen…så kom jeg inn på kontoret med x-antall poser, og gjett hva jeg ser! En boks på plassen min! Det tar meg ett sekund å skjønne hva det er: WANG!!!

Så skrek jeg, slapp alle posene jeg hadde i hendene og gikk løs på boksen! Herregud, jeg er så lykkelig! Kanskje det lykkeligste mennesket på denne jord! Dere kan se reaksjonen på Maris blogg, hun knipset hele seansen;-)

Nå vet jeg ikke om jeg klarer å jobbe mer i dag! Er det ok å ta en «jeg-er-så-lykkelig-at-jeg-ikke-klarer-å-jobbe-pause»? Også kalt «Wang-pause»!

Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. Såååå stilige sko!!! Men klarer du å gå i dem?

    Svar
  2. stinambohlin

     /  september 8, 2011

    skoskosko <3 og de var LEKRE!

    Svar
  3. Det Nye Rubi

     /  september 8, 2011

    Godt spørsmål! Fikk litt noia når jeg prøvde de på, på jobb, for de er en liten utfordring! Men nå som jeg har gått med de hjemme en hel kveld er det som å gå på en sky! … Vel…kanskje ikke akkurat! Men tror det skal gå greit å gå til og fra bussen i alle fall;-)

    Svar

Legg igjen en kommentar

