Finnes det noe lekrere enn denne vesken fra Lanvin?

På torsdag var jeg på Eger Luxury for å plukke klær til shooten vi gjorde på fredag. Portrett og muligens cover! Jeg får ikke lov til å røpe hvem det er ennå, men shooten gikk utrolig bra! Og portrett-objektet er verdens søteste og peneste! Med andre ord en deilig dag på jobb!
Anyways..
I det jeg skal gå opp trappen til Luxury avdelingen ser jeg denne vesken fra Lanvin! Jeg dør! Den er så fin! Og får høre de skjebnesvangre ordene «Vi har kun én igjen..». Jeg trodde seriøst at ingen nett i verden skulle overgå nettene fra Celine, but this one does! What to do?

Jeg er jo selverklært mester i survival og lever for øyeblikket kun på mat jeg får! haha! Jeg burde jo egentlig skrive en «How to» bok/guide! Slik blir du «Lykkelig, tynn og eier av en Lanvin veske!» kan den hete!

Jeg legger ved disse pumpsene, også fra Lanvin, i samme slengen! Jeg har en skikkelig hangup på pumps for tiden! Men så er jo pumps også tidenes mest klassiske sko-til-pent-valg! Så det skal godt gjøres å gjøre feil! Når det er sagt syns jeg definitivt at pumps bør være spisse! Jeg har nylig kjøpt et par på Zara som forhåpentligvis kommer i morgen! Gleder meg!

PS! Fjorland, gidder dere sende mer mat til Det Nye? Mine favoritter er: Kylling Curry, Biff Stroganoff, alt med poteter (potetene er såå gode) og Sweet Chiligryte med svinekjøtt! mmmm!

Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. detnyejulie

     /  september 12, 2011

    Hahahaha. Rubi, bruker du alle pengene dine på klær slik at du ikke har noe igjen til mat? Kjenner meg igjen, gitt! Smask

    Svar
    • Det Nye Rubi

       /  september 13, 2011

      Hihi! Ja! Oops! I kveld kommer mor med hermetikk og knekkebrød! Livet er herlig;-)

      Svar
  2. Anbefaler Thai fiskegryte! ;)

    Svar

Legg igjen en kommentar

  • Jeg jobber som moteansvarlig i Det Nye og i tillegg til å jobbe med mote, blogger jeg om det også! Har du kommentarer tips, ros eller ris så send meg en mail på rubi.sorvik@egmonthm.no.
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Bli med 75 andre følgere

  • Rubi on Twitter

    Feil: Twitter svarte ikke. Vennligst vent noen minutter og last denne siden på nytt.

  • bloglovin
  • Kategorier

  • Arkiv

