Thursday

I dag har jeg vært på visning på Grims Grenka med Indiska og sett partykolleksjonen til Cubus hos House of Communication!
Indiska viste blant annet noen fantastiske kimonoer som jeg falt pladask for, jeg fikk desverre ingen gode bilder, men håper på å få tak i noen så skal jeg poste nytt innlegg om de! Jeg har fullstendig kimonodilla for tiden, og planlegger å gå til innkjøp av en veldig snart. Og så fikk vi servert deilig lunsj og kaffe i de fineste koppene! Deilig torsdag.

Cubus viste mye fint! Og jeg la min elsk på et par armbånd som dere ser her! Jeg burde også ha knipset et bilde av Stine, Merete og Kari -killerteamet hos Cubus/House of Communication. Fine jentene! Og vi skal ha drinks snart, gleder meg!

Accessoir fra Cubus sin partykolleksjon:

Forrige innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. gretapreta

     /  september 30, 2011

    Når kommer denne partykolleksjonen i butikkene? Ser meget bra ut :-)

    Svar
    • Det Nye Rubi

       /  oktober 1, 2011

      Hei Grete! Du nå ble jeg plutselig litt usikker! Tror kanskje det kommer fortløpende i butikk nå nemlig! Hører med Cubus og kommer tilbake til deg! :-)

      Svar
  2. House of Communication Stine

     /  oktober 3, 2011

    Hei
    Det er helt korrekt som Rubi sier. Den kommer i butikk forløpende og noe har allerede begynt å komme. Så det er bare å stikke innom ofte for å få med seg alle godbitene. Var der selv og hamstret på fredag.. Enjoy
    :)

    Svar

Legg igjen en kommentar

  • Jeg jobber som moteansvarlig i Det Nye og i tillegg til å jobbe med mote, blogger jeg om det også! Har du kommentarer tips, ros eller ris så send meg en mail på rubi.sorvik@egmonthm.no.
  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Bli med 75 andre følgere

  • Rubi on Twitter

    Feil: Twitter svarte ikke. Vennligst vent noen minutter og last denne siden på nytt.

  • bloglovin
  • Kategorier

  • Arkiv

