GP -avsløring

Dette er litt på siden av hva motebloggen egentlig handler om. Men så får jeg lov til å skrive akkurat hva jeg vil her…

Jeg elsker Beyoncé!
Sånn! Nå har jeg sagt det! It’s out there…No way back.
Dere nærmeste vet det alt. Joey som bodde med meg i London vet det altfor godt stakkar. Keith som bor med meg nå lider under min guilty pleasure han også. Men de er glad i meg for dét! Og hipsterfolket og de over gjennomsnittet musikkinteresserte (bror, Julie m fl) får nesten bare leve med min avsløring..håper ingen blir altfor skuffet!

Men på et eller annet tidspunkt i livet må man ta et valg, og stå for det man tror på! Det gjør jeg i dag.

Da var min største guilty pleasure offentliggjort, og det føles egentlig ganske deilig! Og neste gang noen spør meg «Hva slags musikk hører du på?» Så skal jeg svare BEYONCE!

Og til alle dere som er for kule for meg og Beyonce; her er en translation.

ELSKER denne versjonen av Beyonces Crazy in Love av Antony and The Johnsons, og jeg ELSKER originalen også!
God fredag!

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

2 kommentarer

  1. Beyoncé er rå! Antony and the Johnsons er fantastiske! Likte coveren, jeg :)

    Svar

Legg igjen en kommentar

