Hvis man bare skal kjøpe én bukse…

..hvilken skal man velge?
den med vide, eller den med smale ben? Jeg har enda et forsett nemlig: tenke meg ekstra nøye om før jeg kjøper!

Forøvrig går det strålende med mitt ikke-drikke-på-tre-uker forsett! I dag er dag 6! Alle spør meg hvorfor, men jeg syns egentlig ikke man trenger en grunn til alt man gjør. Forsettet om å kjøpe et mønstret plagg har jeg fremdeles ikke klart å gjennomføre!

smal-vid-smal-vid-smal-vid-smal-vidsmal-vid-smal-vid-smal-vid
Begge fra Nowhere/Nelly.com

Forrige innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

