Nam Nam Nam

Omg! Jeg klarer ikke å la være! Disse plaggene fra Isabel Marant gjør meg helt yr! De er så fine! Jeg elsker inka printen! Nydelig!

Jeg bare må ha det skjørtet, eller buksen, kanskje buksen i hvitt i stedet! Selvkontroll har aldri vært en fremtredende egenskap ved meg…så nå tenker jeg bare «vær den du er» og kjøp!

Jeg tenkte vær den du er på fredag også da jeg brøt tre-ukers prosjektet mitt. Jeg tenkte jeg skulle prøve å starte på nytt, men det virker litt meningsløst når man ikke klarte det første gangen. Motivasjonen er jo ikke akkurat på topp. Kanskje man må ha en grunn til å gjøre sånne prosjekter likevel.
Kanskje blir det en maks to glass i uka i stedet!

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. Kari

     /  oktober 18, 2011

    Hei

    Jeg har et spørsmål som jeg håper du kan hjelpe meg med. Jeg er 37 år, har barn og jobber på et kontor. Min store interesse utenom familien er klær. Jeg synes det er utrolig gøy å sette sammen antrekk og leke meg med forskjellige stiler. Det er bare en ting som ødelegger litt for dette og det er at jeg mange ganger lurer på «kan jeg gå med dette? Er dette litt for jenter i 20-årene?» «Er dette for dristig å gå med på jobben?» Det gjelder spesielt korte skjørt/shorts/kjoler. Jeg finner ofte min inspirasjon blant bloggere og de er som oftest i 20-årene. Jeg er en petite str og passer egentlig det meste sånn str messig så lenge det ikke blir alt for vide plagg.
    Så spørsmålet mitt er: er det noen klær som har aldersgrense? Jeg lurer feks på å kjøpe dette: http://bikbok.com/en/collection/Category/Skirts/nolanda_skirt/ som er ganske kort? Er denne ballerinaformen litt ung for meg? jeg lurer også på om det er lov å gå med åpen rygg på julebord med jobben eller må en kle seg mer tekkelig da?

    Glad for tilbakemelding.

    Kari

    Svar
  2. Det Nye Rubi

     /  oktober 22, 2011

    Hei Kari!
    Beklager sent svar, men her komme det!
    Jeg syns den beste regel er å følge magefølelsen! Hvis du føler deg komfortabel i miniskjørt så har du mest sannsynlig en nydelig figur som passer til et kort skjørt. Et a-formet skjørt som linker til er både femint og klassisk, og uten aldersgrense. Go for it! Så til julebordspørsmålet; JA! Gå for bar rygg! det er supersexu uten å vise for mye. Flørtende og tekkelig, perfekt for en sånn anledning!

    Håper du syns dette hjelper litt! Og lykke til med kjolevalg til julebord og shopping!
    -Rubi x

    Svar
  3. Kari

     /  oktober 24, 2011

    Hei igjen

    Tusen takk for svar! Selv om det egentlig er det en selv føler som betyr mest, hjelper det faktisk med et «Go for it». Da tenker jeg: JA, det skal jeg.

    Du har forresten en frisk og inspirerende stil. Ser du er hekta på etnisk print om dagen. jeg har kjøpt et blyantskjørt i jersey som har en trekantsplitt fremme i etnisk print fra Vila. Bunnfargen er beige og printet er sort sikksakkmønter. Kanskje du har sett det. Hvordan ville du ha stylet det?

    Kari

    Svar

Legg igjen en kommentar

