DE GLEMTE

Jeg elsker å rydde i garderoben. Det er en mental reise, fra kaos til orden. Alt får sin egen henger og egen space og det tar ikke lange (alt er relativt) tiden før alle plaggene henger på rekke og rad, organisert og fargekoordinert.

Men så titter de frem. De glemte. Alle de fine tingene som blir begravet under hauger av klær, poser, et par lag med kvitteringer, skoposer (hvorfor klarer jeg ikke å kaste skoposene?), uheldige sommerkjøp som ble kjøpt for å holde på håpet at «joda, snart kommer sola», men så kom aldri sola og plaggene ble liggende i bunn av garderoben, oppå De glemte! De glemte fine tingene som man etter hver oppryddig tar frem og setter øverst på hylla igjen. Og igjen. Men de strever for å holde sin plass i hierarkiet. For plutselig er de der nede igjen.

Her er mitt par med dårlig samvittighet. Jeg har brukt de bare én gang, og da var de på i ca 10min så jeg vet ikke om det teller. Anyways, My precious, I´m sorry. Jeg lover å ikke glemme dere igjen.

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

