Trine syns rødt er hot!

Trine blogger! Og nydelige Trine syns jeg er vakker! *BLUSH* Det var kos. Jeg ble et stort smil skal jeg fortelle deg! Både utapå og inni!

Her er bloggen til Trine. Den ligger ikke på Detnye.no siden ennå, for Trine er redd for å bli hekta hvis hun skal gjøre det på «ordentlig». Men Trine! Det er jo veldig deilig å være hekta på noe! Det sier alle som er hekta. Jeg er hekta på Isabel Marant, Zara, blogging, jobbing (i motsatt rekkefølge seff), japp (før var det twist, men etter å ha sett den jappreklamen overalt har jeg blitt helt sykt hekta på det, og det smaker så utrolig godt), jeg er litt hekta på kjæresten min for tiden også kan man si, og cougar town (de to sistnevnte addictions er ikke beste kombo, men mannen sier han overlever) og Iphonen! Jeg elsker å være hekta, mmmm deilig! Go for it Trine!

Legg igjen en kommentar

2 kommentarer

  1. "detnyetrine"

     /  november 3, 2011

    LOL!!

    (Mer utfyllende svar med flere reaksjoner kommer når jeg kommer på en datamaskin en gang i fremtiden..)

    Svar
  2. Trine har peil!

    Svar

Legg igjen en kommentar

