DAGENS

I dag har jeg spist en stor brunsj på Bolivar. I skikkelig Københavnstil serverer de et deilig og stort utvalg av skinker og egg, kaffe, yoghurt og juice. Absolutt å anbefale! Turen bar videre mot Christiania Torg og festningen (et sted man sjeldent er inntil man får et engelsk innslag i familien, da handler plutselig det meste om kulturarv og historie! Og så ser man sin egen by i et litt nytt lys). Dagen avsluttes på Folk Flest -bar og brasserie, nederst på Grünerløkka rett ved elven. De har den perfekte søndag-kveld-stemningen og det smakte godt med et glass rødvin mot slutten av dagen. For en fin familie søndag.

Jeg har på meg jakke fra Zara, skjørt fra H&M som jeg kjøpte på Fretex i går og Acne genser.
Nå står det en gigantisk pose med smågodt på to-do lista. Bedre blir det ikke!

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

2 kommentarer

  1. Snygging!

    Svar
  2. evamarie

     /  november 6, 2011

    Jeg skal på Oslo tur om 2 uker. Så lurer jeg fælt på hvilke butikker er verd å besøke for å finne noen skatter,som man kanskje ikke har i Trondheim hvor jeg bor :)

    Svar

Legg igjen en kommentar

