HEART

Hva gjør man ikke for kjærlighet? Jeg elsker denne clutchen fra Mulberry!

Jeg har hatt en forkjærlighet for oversized clutcher lenge. Men dette må være den fineste jeg noensinne har sett. Nå gjenstår det bare å grave litt dypere i lommeboka (selvom jeg har gravd ganske dypt i den denne måneden allerede). Finnes det ikke en bok om hvordan man kan tjene raske penger? En eller annen kreativ løsning bør jeg vel kunne finne.

eller

Kanskje Mari Midtstigen syns jeg hadde vært sååå fin med denne vesken at hun gir meg en liten bonus på ca 4375 kr, bare akkurat denne måneden?

…hvis ikke må jeg muligens ta ringerunden i familien…mamma ønsker seg jo en stor clutch faktisk!
Fortsettelse følger!

Forrige innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

