DAGENS! Lørdagskos -å ha med kjæresten på jobb.

Er man gal når man syns det er deilig å jobbe en lørdag? Jeg velger å tro at man bare elsker jobben sin over alt på jord. Eller nesten like mye som kjæresten, men bare nesten! Aller best er det når man kan kombinere de to! I dag har jeg laget en nettsak! (OBS! Den er på DETNYE.no i morgen early in the morning!) Og gjort ferdig én magasinsak. Og sendt omtrent tusen millioner e-mails! Noen mangler fortsatt, men svarer dere i morgen. Elsker effektive lørdager!

Og her ser dere hva jeg har på meg! Øverste bildet er tatt i rulletrappa på Nydalen t-banestasjon. Jeg er av de som fremdeles elsker Nydalen t-banestasjon. Skulle ønske alle t-banestasjoner var som den. Bortsett fra hvis man velger feil trapp opp, for den ene er sykt lang og da må man gå tusen trappetrinn og ende opp utenfor BI! Den andre kort som bare det og ender praktisk talt (nesten) opp i Kaffepikene, og det kan jeg like!

I dag ble det et antrekk i all enkelthet! skinnbukser (bMB) og boots (Acne), strikket genser ton i ton med kåpe og den obligatoriske morgenkaffen.
Men nå nærmer arbeidsdagen en slutt! Og heldigvis er jeg meg for nå bærer det rett på fest, så flaks at jeg har et par pumps eller tre stående på kontoret! Fjo! Pumps er forresten ett godt stikkord for morgendagens Topp 5! Eller rettere sagt er det mer enn et stikkord!
God lørdag kveld dere! Hæla i tapeten og tenna i taket!

Forrige innlegg
Legg igjen en kommentar

5 kommentarer

  1. Super nice outfit! Elsker buksene :)

    Svar
  2. Anonym

     /  november 16, 2011

    Hvor er den nydelige kåpen fra!?

    Svar
  3. Line Hangeland

     /  november 16, 2011

    Fint antrekk. Hvor er clutchen fra? :)

    Svar
    • Det Nye Rubi

       /  november 20, 2011

      Clutchen er fra American Apparal! Og den blir finere og finere jo mer slitt den blir! De sender til Norge (tror jeg). Den finnes i butikk/nettbutikk ennå, pluss i mange andre farger! x rubi

      Svar

Legg igjen en kommentar

