FOR EN MANN!

I går fikk jeg førjulsgave av mannen! OMG! Kate Moss by Mario Testino. Tidenes coffeetable bok! Den har jeg ønsket meg leeeenge, noe han ikke har visst, og så kommer mannen hjem med den! Seriøst??? Og ikke bare det, men også et armbånd fra Antik Batik! Trodde ingen menn kjente til Antik Batik. Som han hadde kjøpt på Net-a-Porter. Trodde ingen menn kjente til Net-a-porter. LYKKE.

***Lykkerus*** og nesespray er livet mitt akkurat nå! Det har vært litt dårlig med oppdateringer for nå har jeg vært syk siden jeg kom hjem fra London. 5 og 1/2 dag. Jeg dør. Egner meg ikke til å være syk.

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Lucky you!! God bedring!

    Svar

Legg igjen en kommentar

