SKAL, SKAL IKKE?

Balenciagaveske eller ingen Balenciagaveske?
I går stod valget mellom ny sofa og denne Balenciagavesken. Siden jeg helt til nå har levd med en Klippan sofa fra IKEA (seriøst!), og veske og skosamlingen har vokst forbi den lille sofaen både i høyde og bredde bestemte jeg meg for at det måtte bli sofa denne gangen, og bestilte en kjempefin sofa fra Bolia i deillig brungrå farge som den fine Chanelneglelakken fra i fjor. Og både jeg og mannen er glade!Her er den! (vår er litt lysere) fin!

Men så våknet jeg i dag og det første jeg tenkte på var vesken. Og så ble jeg litt trist. Med litt julepenger, litt mastercard og litt godvilje tror jeg det kan gå… men jeg har ikke klart å trykke «kjøp» ennå.

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

4 kommentarer

  1. Ska!! Jag har syndat då kan du också!!

    Svar
  2. Du er gæren, Rubi! Godt nyttår!

    Svar
  3. Det Nye Rubi

     /  januar 1, 2012

    Godt nyttår fineste Karine! :-*

    Svar

Legg igjen en kommentar

