Gavepakke fra Net-a-porter



Åååå som det varmer å få en sånn her gavepakke fra Net-a-porter i kulda! En Missoni bikini! Den har stått på ønselista så utrolig lenge at nå var det på tide!

Snart skal jeg og Det Nyes vakre skjønnhetsansvarlige Mari Ruus pakke kofferten, og en hel masse styling, og vende nesa mot LA, og det er nesten det eneste jeg tenker på for tiden. Å som jeg gleder meg til varmen!

Inntil da er lørdagsjobbing en del av leken, så hastalavista, nå bærer det til Nydalen!

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. Oj, Rubi. Den var fantastisk!

    Svar
    • Det Nye Rubi

       /  januar 22, 2012

      Ja er den ikke!? Elsker den! Minste bikinitrusa jeg eier da forøvrig…. men det er en fiiiin bikinitruse så det får gå!

      Svar
  2. kjempe fin!

    Svar

Legg igjen en kommentar

