PREVIEW

I dag er det shoot og jeg holder på med forberedelsene hjemme og tenkte jeg kunne poste noen snapshots fra stua mi! Så får dere en liten sniktitt på hva som kommer i Det Nyes denimnummer om halvannen måneds tid! Stakkars kjæresten min når han kommer hjem:-/






Nederste bilde viser det fine smykket fra Isabel Marant som jeg kjøpte på Høyer Luxury! Jeg skulle egentlig bare ha det til stylingen, men klarte ikke å dy meg. Koster jo forøvrig ikke så mye, bare 399 kr og det var jo bra!

Legg igjen en kommentar

5 kommentarer

  1. Anne Margrete

     /  januar 25, 2012

    Rubster, hvor er den t-skjorta på det nederste bildet fra igjen? MÅ ha!

    Svar
    • Det Nye Rubi

       /  januar 26, 2012

      Den er fra Hunkydory! ELSK! Hele kolleksjonen er fantstisk fin: )

      Svar
  2. Det ser fint ut!!

    Svar
  3. Tone

     /  januar 26, 2012

    Smykket var fiiint! Hvr får man kjøpt det?

    Svar
  4. Det Nye Rubi

     /  januar 26, 2012

    På Høyer Luxury! : ) puttet det inn i teksten nå for det må jo selvfølgelig stå!

    Svar

Legg igjen en kommentar

