I MORGEN ER DET

FASHIONWEEK! Grytidlig (!!!) i morgen reiser jeg til Stockholm, og herreminhatt det skal bli en busy uke! Jeg gleder meg! Lite er mer inspirerende enn fashionweek, og i tillegg får man bo på fantastiske Berns og spise deilig asiatisk mat og sprudle om kapp med champisen! Nå må jeg bare pakke kofferten!


Her ser dere programmet! Mildt sagt tettpakket! JEg gleder meg spesielt mye til Altewai.Saome som jeg så for første gang forrige sesong, og elsket! Gleder meg også til Carin Wester, Dagmar, Maria Nilsdotter, Hope, V-ave, Cheap Monday og mange flere! Jeg skal prøve å oppfdatere så ofte jeg kan! See ya in Stockholm!

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

6 kommentarer

  1. Kos deg, frøken! :)

    Svar
  2. Have fun! Önskar jag var där…

    Svar
  3. Kos deg fina mi! Neste gang vi ses…. Weeeeeee!

    Svar

Legg igjen en kommentar

