MARNI STILDAGBOK


I FORBINDELSE med Marni-kolleksjonen for H&M gjorde jeg en stildagbok til magasinet med mine favorittplagg fra kolleksjonen. Jeg sitter fremdeles og vurderer jakken i lakkert skinn , klarer liksom ikke helt å glemme den. Kanskje tar jeg turen ned på H&M i morgen, selvom den helt sikkert er utsolgt. Håper nesten det for lommeboka sin skyld…

I morgen skal jeg style Whitney Port for Bik Bok kolleksjonen og lage en liknende sak. Wish me luck. Rart å være foran i stedet for bak kameraet der jeg er så godt vant allerede.
(Foto: Renate Torseth)

Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Ufattelig stilige antrekk :) Jentenes drøm! Inspirerende. Stå på! :D

    Svar

Legg igjen en kommentar

