ØNSKELISTE

Denimskjorte fra Bik Bok, topp fra Gina Tricot, smykke fra Stella McCartney/ Net-a-porter, sko fra Never Denim/ Bik Bok, skjørt fra H&M.


HER ER ET lite knippe av andre ting jeg også ønsker meg akkurat nå! Det vil jo ingen ende ta… Det er nesten godt at jeg sitter stuck på kontoret, opp til ørene med deadlines, i Nydalen. Fjo!

Akkurat nå jobber jeg med å skrive ut et intervju jeg har gjort med Whitney Port som dere kan lese om i Det Nye nr 6. Ganske morsomt å høre gjennom opptaket, søtere enn Whitney tror jeg ikke går an. Pretty sweet with some sugar on top!

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. Å den Gina tröjan var fin.. I butik nu?

    Svar
  2. :) Ja det tror jeg, online i alle fall!

    Svar
  3. Karoline

     /  mars 29, 2012

    Den skjorten var himla fin!

    Svar

Legg igjen en kommentar

