PURPLE

DETTE BILDET er bare utrolig vakkert. Jeg har tydeligvis blitt bitt av pastellbasillen og mmmmm lyselilla lepper er favoritten for tiden. Og det nydelige bildet fant jeg på en blogg og nå husker jeg ikke hvilken. Vet noen hvem som har tatt det? Måtte poste det for det var så pent! Litt ettermiddagsinspirasjon skader jo ikke.

FYI. Den lille fuglen, som må være den søteste lille fuglen i hele verden, har moteassistenten i Det Nye, Maja tegnet. Hun er så flink! Jeg blir så stolt i «mamma»-hjertet mitt. Sukk!
…Og nå er det på tide å vende snuta hjem…

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

2 kommentarer

  1. Vikki

     /  mars 22, 2012

    photography: Cece Young
    model: Soley Sigurpors
    make-up: Eva Roncay
    ben travato
    http://www.oraclefox.blogspot.com

    Svar

Legg igjen en kommentar

