DAGENS


Å FOR EN deilig dag med pressemøter! Her er jeg ute og lufter meg før jeg skal i møte med Munthe plus Simonsen og House of Communication. I ny jakke fra H&M. Jeg pleier jo ikke å være så veldig fargerik så det føltes veldig deilig og vårlig! Og jeg lover bilder fra Munthe plus Simonsen kolleksjonen litt senere, for den var råfin! ELSK!

Foto: Keith Aylmore
(Jakke fra H&M, genser fra H&M, skjørt fra Topshop, veske fra American Apparel)

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. Emilie

     /  mars 22, 2012

    DU HAR SÅ KULT HÅR!! :)

    Svar
  2. Steike, det var fin jakke!

    Svar

Legg igjen en kommentar

