CURRENT OBSESSION

SELVFØLGELIG er det Taylor Tomasi Hill.
Mari Ruus har en teori om at man liker folk som likner litt på en selv, IKKE at jeg likner på Taylor, men vi har jo litt lik hårfarge. Jeg tror teorien hennes gjelder blondiner og brunetter også, eller folk som generelt sett har like trekk. Et steg videre fra like barn leker best. Så nå har jeg tenkt mye på alle rødhårede jeg liker.. Julianne Moore, Sunniva Stordal, Lily Cole, Jessssica i True Blood, Mamma, Nicole Kidman, Marcia Kross… Hmmm, kanskje Mari har rett. Og jeg liker både Blake Lively og Scarlett Johansen, med rødt hår. Og den lille havfruen.

Men så liker jeg jo utrolig mange brunetter og blondiner også…

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

2 kommentarer

  1. Jens

     /  mars 23, 2012

    Men er det din ekte hårfarge? :O

    Svar

Legg igjen en kommentar

