DAGENS

I dag har vært så koselig! Med Maja (min vakre assistent) som modell og fine Renate bak kameraet ble det en utrolig koselig dag. Jeg elsker shoots, det er alltid stas! Særlig når de ender med et par glass i sola!

Her er et snapshot av kveldens antrekk, som jeg tvang mannen opp på taket for å ta (thanks!), i min nye jakke fra Dr Denim! Happy! (Seriøst jeg blir så happy av den jakken! Gårsdagens kupp hos Kaare Lund).

Foto: Keith Aylmore
(Jakke fra Dr Denim, bukser og sko fra H&M, veske fra Filippa K)

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. Fineste jenta i byen! Og skoene – me wants!

    Svar
  2. Susan

     /  mars 31, 2012

    Jeg elsker skoene!!!! Når kommer dem i butikken? Hilsen fra Kiel i Tyskland! Bloggen din er fantastisk!

    Svar
    • Takk søte deg! :) Hvis jeg ikke tar helt feil er skoene i butikk i mai! Jeg skal gi heads up her på bloggen jeg! Heia Kiel;)

      Svar

Legg igjen en kommentar

