ØNSKELISTE

Jeans og genser fra Weekday, caps fra Acne


Ja takk, alle tre! Fremdeles klarer jeg ikke boyfriendjeans uten pumps, men jeg øver! Samme med caps, er ikke så god på det egentlig, men syns det er så fint! Forhåpentligvis en døgnfluetrend…
Mari Ruus spurte meg om det finnes en eneste trend som jeg ikke liker, og da tenkte jeg SHIT, jeg må jo være helt FØKKA i hodet. For jeg kom ikke på noen… Men jeg er ikke gal etter 20-talls, 40-talls eller 50-talls… så det må jo telle.

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Den kepsen vill jag också ha :)

    Svar

Legg igjen en kommentar

