07.04.2012

NÅ KOMMER oppdateringene fra London-Worthing-Hampshire-London turen. Jeg er fremdeles helt i himmelen etter å ha blitt forlovet. Vi har tatt omtrent en million bilder så det er litt å gå igjennom. Men her kommer første antrekksbilde fra turen. Tatt rett på utsiden av Hilton hotell, ved Tower Bridge. Utrolig funny å tenke på at her ante jeg ingenting om hva som skulle skje de neste dagene. Engelskmannen hadde planlagt hele turen og jeg hadde ikke engang sett et spor av en flybillett eller hotellreservering. For en MANN!

Jeg lurer virkelig på hvordan jeg skal klare å lande og ikke være i konstant lykkerus (jeg kan jo ikke gå rundt på jobben og være så kvalmende happy!) Men inntil jeg lander med bena på jorda igjen skal jeg nyte livet på en sky. Forlovet. Herregud!
Foto: Keith Aylmore.
(Jakke og bukse fra Dr Denim, genser fra H&M, sko fra Acne, veske fra American Apparal).

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

