ØNSKELISTE

Siden økonomien ikke er helt på stell for øyeblikket så har jeg blitt utrolig god på rimelig shopping. Og min nye favoritt: NELLY. Herregud det er så mye fint der nå! Her er mine to favoritter. Militærinspirert strikk og disse fiiiine sandalene. Snart kommer det et par jeans/skinnbukser også som jeg har sett på showroomet. De bare må jeg ha. I tillegg driver jeg å drømmer om et par sko fra Prada som jeg prøvde når jeg var i London. Nudefargede pumps. Da hadde jeg jo penger… skjønner ikke hvor de ble av.

Anyways, nå har jeg begynt å selge møblene vi har og overbeviser kjæresten min om at vi egentlig ikke trenger spisebord. I alle fall ikke både spisebord OG sofabord. Inntil leiligheten er tom og lommeboka full, fortsetter jeg å kikke på Nelly. Redningen når shoppingbehovet melder seg. (Jeg er forøvrig blakk fordi jeg har kjøpt meg tre kjoler til tre bryllup i sommer…hadde kanskje holdt med en, men bryllupene er så forskjellige. Og så skal jeg være forlover i ett og da kan man jo ikke spare! Da skal man jo være med på bildene! Sier jeg til meg selv i alle fall).

Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

