ØNSKELISTE

Topp fra Acne, Sneakers fra Bianco, skjørt fra Rag&Bone

HER ER DAGENS ønsker. Jeg klarer foreløpig ikke helt å se meg selv i sneakerstrenden, selvom jeg elsker alt annet sporty-inspirert. Jeg digger også sneakers, men ser de først og fremst for meg på skohylla! Disse fra Bianco er så fine de blir, og med kilehæl. Jeg går jo sjeldent uten hæl så det måtte blitt et must hvis jeg skal gå i sneakers til hverdags. Jeg skal tenke litt på det. De er uansett ikke i butikk ennå, men jo…kanskje der blir et par sneakers snart. LIKE.

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

