27.04.2012

GÅRSDAGENS. Dette er jeansen over alle jeans! Med den etniske stripen på sidene får den akkurat den lille touchen som gjør den spesiell. Den fåes kjøpt blant annet på Høyer Trend. Verdt en kikk nå for de har så mye fint inne. Vil ha ALT! Enda en dag i Dagmar-strikken også. Den har jeg flyttet inn i så nå blir antrekksbildene like fremover…

Men i dag handler det ikke om jeans og strikk for min del. I dag handler det om bryllup! For jeg skal være forlover i min beste venninnes bryllup! Gleder meg stort! Men vet ennå ikke hva jeg skal ha på meg. Enten blir det en kjole fra DAY Birger et Mikkelsen, eller en fra Acne. Begge er kjøpt for anledningen. Jeg må kjenne litt etter hva som føles best, men skal laste opp antrekksbilde fra kvelden i morgen. Det blir en stor dag dette så det er bare å stålsette seg- særlig for en som meg som gråter bare jeg ser bryllup på tv.

Foto: Keith Aylmore
Genser fra Dagmar, bukse fra Rag & Bone/ Høyer Trend, veske fra Marc by, belte fra Custommade, sko fra Din Sko, armbånd i rosegull fra Monica Vinander).

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

3 kommentarer

  1. Snygg du är och ha det så kul!

    Svar
  2. Så fin du var i jeansen! Hyggelig du liker utvalget på Høyer Trend:)

    Hilsen Annabel
    http://www.annabel.faksimile.no

    Svar
    • Thanks!! Elsker de jeansene og resten av innkjøpet dere har gjort til trend avd! Skulle aller helst brukt opp hele lønna mi hos dere nå;) xx

      Svar

Legg igjen en kommentar

