TORSDAG MED WHITNEY PORT

TORSDAG testet jeg tilbehør! Veske og belte. fra Whitney Port kolleksjonen. Veldig mye nagler kan bli litt i overkant for min del, men jeg setter pris på en stor veske til hverdags og syns bøtteformen fungerer godt! Jeg elsker tynne belter på lave bukser så det passet meg perfekt. Pluss at dette ble en fin dag å lufte Wang skoene mine siden jeg visste at fineste Renate skulle komme og ta bilde!

Foto: Renate Troseth.
(Veske og belte fra Bik Bok, militærinspirert bukse fra Patrizia Pepe, skjorte fra American Apparal, jakke fra Zara, sandaler fra Alexander Wang)

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

