COLLAR TIPS

ELSKER disse collar tipsene fra Topshop. Det føles veldig DIY å skulle sette et par sånne her på blusekragen! DIY er ikke helt min greie, men dette skulle jeg gjerne brukt et minutt på! Jeg kjøpte aldri den fine hvite skjorta fra Zara som hadde sånn fin kragepynt, og angret veldig etterpå. Jeg ble grepet av et øyeblikks spare-bluss. (Noe jeg angrer på hver gang det skjer!) Skulle bare ønske vi hadde Topshop her. Men nå er det ikke så lenge til neste reise heldigvis.

Legg igjen en kommentar

2 kommentarer

  1. Zara har sånne skjorter inne igjen nå, i svart og hvitt :)

    Svar

Legg igjen en kommentar

