BLOMSTER

LITT PÅVIRKET av Wang sin sommerkolleksjon kanskje? Jeg syns disse plaggene fra Topshop er utrolig fine, selvom jeg må innrømme at det er sjelden jeg kler meg i blomster fra topp til tå så syns jeg de som gjøre det er utrolig fine! Så kanskje… Da vil jeg starte med disse plaggene her.

Nå nyter jeg lørdag formiddag med en engelskmann, en kopp te, nytt Det Nye magasin (Med Papa Horse på cover!) som er i butikk neste uke og gleder meg til å treffe lille Josefine for første gang! For verden fikk nylig et vakkert lite tilskudd.

Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

