SNAP

HER ER ET snapshot av gårsdagens antrekk. Elsker fortsatt tie dye skjorta fra Zara, og det etniske skjerfet jeg har fått av min beste Tonje. Spot on Tonje!

I dag skal jeg lenke meg til maskinen på jobb for nå nærmer vi oss deadline. Men det er mest kos selvom det er mye å gjøre. Og med tre kopper kaffe innabors før kl 10 føler jeg meg uovervinnelig! Litt sånn «Fy fader så mange sider jeg skal gjøre ferdig i dag!» Digg følelse. Elsker Nespressomaskinen vår, vurderer å kjøpe en selv, har blitt helt avhengig.

Foto: Keith Aylmore
(Jakke og bukse-Dr Denim, bluse-Zara, skjerf (hmmm, litt usikker), støvletter-Isabel Marant).

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

