JEG ØNSKER MEG

MER, OG i dag har vi fått lønn! Jippi! Mesteparten må spares, men noe må jo brukes. Jeg har ikke et 17.mai antrekk klart så jeg bør muligens bruke litt penger på det. I år er det ekstra gøy å feire, for dagens skal feires med engelskmannen for første gang! Jeg gleder meg. Han kommer sikkert til å synes at det er veldig rart.

Nå lager jeg en nettsak om hva du bør handle i siste liten før nasjonaldagen, så kanskje skal jeg følge noen av mine egne råd!
Men så drømmer jeg litt om et par hverdagsplagg også…Disse for eksempel.

(Sko fra Alexander Wang/ Net-a-porter.com, denimskjorte fra Mango, og shorts fra Isabel Marant)

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

2 kommentarer

  1. Anette

     /  mai 14, 2012

    Tips til antrekk for 17.mai tas imot! Angrer bittert på at jeg absolutt ikke ville ha bunad, og er like rådvill hvert år. Trenger tips fra en profesjonell :)

    Svar

Legg igjen en kommentar

