VINN ARMCANDY

DYRBERG/kern har donert tre skinnarmbånd, med reptilstruktur, til dere! Jeg har et selv og elsker det.

Jeg gir bort to grønne og ett knall rosa! Verdien er ca kr 300 pr stk.

Det eneste du trenger å gjøre er å adde meg på twitter! For nå er jeg ENDELIG på twitter! Jo, og skriv i kommentarfeltet at det er gjort, så jeg får mailadressen din! Så kommer det plutselig en liten armcandygave i posten! Jeg kårer tre vinnere om en uke fra i dag! Så sjekk bloggen igjen neste lørdag!

Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

21 kommentarer

  1. Follow Rubi :)

    Svar
  2. Anne Lise L. H.

     /  mai 18, 2012

    Jeg følger deg på Twitter! :D

    – @alhavn

    Svar
  3. ingrid3g

     /  mai 18, 2012

    Hva er twitternavnet ditt?

    Svar
  4. RubiSorvik! :-) og så er det en link til twitter til høyre på siden her! :-) Lykke til!!

    Svar
    • ingrid3g

       /  mai 23, 2012

      Nå følger jeg deg :) Fant det på dataen, bare ikke fra mobilen :)

      Svar
  5. e

     /  mai 19, 2012

    Jeg følger deg! :D

    Svar
  6. Anette

     /  mai 19, 2012

    Following! Min første gang på Twitter :)

    Svar
  7. Ellen

     /  mai 19, 2012

    Må har jeg follower jeg deg! Wohoo

    Svar
  8. Camilla

     /  mai 19, 2012

    Gøy på twitter – jeg følger! :D God lørdag!

    Svar
  9. Oda

     /  mai 19, 2012

    rubisorvikfølges

    Svar
  10. Mailen B

     /  mai 20, 2012

    Da har jeg lagt deg til på Twitter. Lykke til med Twitringa :-)

    Svar
  11. Oppdrag utført. Det rsa var superfint. Krysser fingrene her i sommersola.

    Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

    Svar
  12. Janne Kari

     /  mai 20, 2012

    Lagt deg til,lykke til der innpå :)

    Svar
  13. setter pris på alle lykke til på twitter kommentarene dere! Det er jo litt tricky spør du meg! Særlig med en telefon som ikke vil legge ut bilder:-/ Håper dere har en deilig dag i sola:-D

    Svar
  14. Da følger jeg deg på twitter.

    Svar
  15. Beate M B

     /  mai 20, 2012

    Følger på Twitter! :-)
    Ha ei flott uke!!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    Svar
  16. Tina

     /  mai 20, 2012

    Følger deg :) TinaSabeltann der!

    Svar
  17. Dan

     /  mai 20, 2012

    Følger deg nå…:)

    Svar
  18. Da følger jeg deg på twitter :)

    Svar
  19. Kjersti Haugen

     /  mai 25, 2012

    Har lagt deg til på Twitter nå :)

    Svar
  20. And the winners are: Monika, Tina og Mailen b :-) Send meg en mail, til rubi.sorvik@egmonthm.no, med adressen deres så kommer det et armbånd i posten til dere!!! Nyt resten av dagen i sola alle sammen!

    Svar

Legg igjen en kommentar

