YOU ARE GONNA LOVE THIS

JEG HAR blitt helt hektet på disse neglene. Det tar 5 min å sette på et sett negler, med fine farger eller mønstrete som disse. Neglene fåes kjøpt hos Cubus, og koster ikke mye. Ønsker du å prøve de ut, så har jeg fått to bokser til å gi bort! En boks med knallrosa negler og en med gråbrune. Skriv i kommentarfeltet hvilken farge du vil prøve! Førstemann til mølla.(Den fine koppen er fra Indiska btw og er i butikk nå. Boka under neglene er Carine Roitfeldts-Irreverent. Fant den i Paris og måtte ha den! Nyeste tilskudd til «coffee table book» samlingen).

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

16 kommentarer

  1. Knallrosa!!! Mvh Linda )

    Svar
  2. Såå fine! Gråbrun ville jeg hatt!

    Svar
    • Du skal få negler Åshild!:-D
      Men da må du sende meg en mail med adressen din (min er rubi.sorvik@egmonthm.no)! (fant ikke mailadressen din på bloggen din desverre… Svar i løpet av ettermiddagen, hvis ikke får neste på lista neglene! -Rubi Rubi Rubi :)

      Svar
  3. Karina

     /  juni 10, 2012

    Rosaaa!! :)) Stilig!

    Svar
  4. Angelina

     /  juni 11, 2012

    Hadde vært skikkelig kult å prøve de ut – uansett farge, sjokkrosa eller grå-brun! Eller slik som neglene dine ser ut med blomsterprint, du kledde det!

    Svar
  5. Emily

     /  juni 11, 2012

    Gråbrune hadde virkelig vært kult å prøvd :D

    Svar
  6. ingrid3g

     /  juni 11, 2012

    Så utrolig kule negler. Rosa hadde i alle fall vært kult

    Svar
  7. Anne Lise

     /  juni 11, 2012

    Var ikke først, men prøver meg likevel jeg.. :p KNALLROSA!!! :D

    Svar
  8. Gråbrune? Virkelig?! Det hadde vært noe for disse små-barns-mor-neglene det!!

    Svar
  9. Da får Linda og Åshild negler i posten! Tipper dere blir like avhengig som meg!

    Svar
  10. Janine

     /  juni 13, 2012

    KNALLROSA til sommeren og Hove-festivalen! det hadde vært supert å ha!!

    Svar
  11. Kristine

     /  juni 22, 2012

    Krysser fingrene (med mine korte, ufine negler), som forhåpentligvis får litt pene negler :D Hehe, farge spiller ingen rolle! Stilig blir det nok uansett :)

    Svar
  12. knall rosa :D

    Svar
  13. Ida Kristine Bae

     /  juli 25, 2012

    De var kjempefine! Jeg ville hatt knallrosa :)

    Svar
  14. Dali

     /  august 2, 2012

    Hei Rubi, utrolig lekkre de med blomster på! Jeg vil gjerne ha et sett i ROSA :) Passer fint til solbrune hender som jeg har nå (enn så lenge hihi). Ha en fin fin dag!

    Svar
  15. Så gøy:) knall rosa ønsker jeg meg.

    Svar

Legg igjen en kommentar

