MY FAVORITE DRESS THIS SUMMER

Denne kjolen har vært med meg på to bryllup denne sommeren. Ett i Italia og ett i England. Elsker den og har lyst til å gå i den hver dag! Den er transparent, så jeg bar den med en liten hudfarget underkjole. Clutchen er vintage. Kjolen er fra DAY Birger et Mikkelsen Couture. Årets investering! Sammen meg på bildet er Keith, Andrew og Laura. Det var årets siste bryllup, og siden det har vært forlovelsesboom i det siste, venter jeg nesten flere bryllup neste sommer! Gleder meg!

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

2 kommentarer

  1. Fantastisk flott kjole!!!! Hva heter modellen? :)

    Svar

Legg igjen en kommentar

