DAGENS

HER ER DAGENS snapshots. I dag fikk jeg lufte tre nye høst-innkjøp! -Mine nye Zara sko. Elsker at de er så blanke og spisse. Og jeg trengte virkelig et par som kunne ta opp kampen med Acne-Track skoene som jeg går i altfor mye.. Et nytt skjerf fra Becksöndergaard (herre) som jeg har bodd i den siste uka og en superoversized jakke som jeg fant på H&M i forrige uke. ELSK.

Nå må jeg bare prøve å kvitte meg med alle de andre vinterjakkene som opptar sykt mye plass i gareroben. Jeg skal prøve å få lagt ut flere plagg på Bazar mot slutten av uka! Stakkars Marc by Marc veska mi, som møtte mamma sin nye Celine veske i går. Den fikk skikkelig mindreverdighetskomplekser…

Antrekket: Jakke fra H&M, herregenser H&M, skinnbukser Malene Birger, Sko Zara, veske Marc by. Skjerf fra Becksöndergaards nye herrekolleksjon.

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

