ALT SKAL UT

ELLER kanskje ikke absolutt alt, men det meste. Jeg fikk litt panikk i dag når jentene i redaksjonen kastet seg over det jeg selger på Bazar.no. De kjøpte kanskje halvparten, men det er fortsatt mange godbiter igjen. Sånn som disse: Marc by Marc Jacobs veske, alexander Wang sko og Étoile Isabel Marant skjørt. På bildet har jeg på en jakke jag allerede har solgt, og et par Patrizia Pepe som kommer for salg (men de har Mari et godt øye til så da må dere være kjappe i så fall). Uff, får helt vondt i hjertet av alt jeg selger, vet ikke egentlig om jeg vil mer, men så trenger jeg litt mer space altså. Det gror jo virkelig igjen i leiligheten og kjæresten sin garderobeplass har blitt redusert til to skuffer.

Så, dersom du kunne tenke deg å kjøpe noe jeg har brukt, nesten ikke brukt, og overhodet ikke brukt, så klikk deg inn her!

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

