FREDAG


SÅNN her ser jeg ut i dag. Det var egentlig bare det jeg skulle si, men nå skriver jeg litt til. Jeg bor allerede i stor kåpe for det er så sykt kaldt og nå tvinger jeg alle andre itl å kjøpe grå kåper også (Karine). Nå er vi tilbake på kontoret etter en kaffepause, digg. Det har vært en skikkelig intens uke med deadlines, men nå er jeg ferdig med nummer 14 som altså skal til trykken på tirsdag, OMG, siste liten! Det er i butikk først 12.10. MEN! I dag er det jo nytt magasin i hylla! Med peneste, snilleste Maria Skappel. Det må jeg lage et innlegg om!
Her er Karine i sin kåpe forresten, og her er bloggen hennes . I dag er Karine min favorittperson, hun er søt.

(Kåpe fra H&M, skinnbukse fra H&M, bluse fra Bik Bok, kors! (det har jeg aldri brukt før!) fra Dyrberg&Kern, sko fra Zara, veske fra American Apparal. Karine har på seg kåpe fra Gina).

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Fininger!! Elsker skinnbuksene!!

    Svar

Legg igjen en kommentar

