OCTOBER WISHES

HER ER noen få, av mange plagg, jeg ønsker meg for tiden. Merker at shoppingbehovet har nådd nye høyder, men med babyklump på magen så begynner det å bli en liten utfordringen med klær. Godt at jeg elsker oversized. Men uansett skal jeg i alle fall skaffe meg en smashing blondetopp, sånn som denne fra Indiska. De har akkurat startet nettbutikk! Jeg tror ikke toppen er det riktig ennå, men den kommer sikkert snart!

(Skinnbukser fra Cos, blondetopp fra Indiska.no, ørepynt fra Indiska.no, også de kommer i butikk om et par uker!!, fineste veska i hele verden som jeg overhodet ikke har råd til fra Celine, og klassiske pumps fra Louboutin).

Forrige innlegg
Neste innlegg
Legg igjen en kommentar

1 kommentar

  1. Så koselig :) Gratulerer så masse😊

    Svar

Legg igjen en kommentar

